درد و دل پنهانی

خرید بک لینک
سلام خدایا

استغفارمیکنم از تمام گناهانم...

منو ببخش که ذره ای ب غیر از توامیدوار شدم...

تنها م نذار

ب خاطر تمام لطف هات ک ب شامل من هم میشه بسیار سپاسگزارم

میدونم میدونی قلبم چ خبره

شب ب خیر خدا

تو بیداریه و من ب اعتماد تو خیلی وقته خوابم

و لا تاخذوه و لا سنه الیوم...

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 14:10

دلتنگم مثه ادمی ک غریبه و چن وقته عزیزاشو ندیده

مثه کسی ک... نه خدایا تو کرمت بالاترینه یا الله ب حق کرمت یا الله...

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: 2 af commander,2 af command chief,2 af change of command, نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 14:10

ایا شود ک گوشه چشمی به ما کنی؟!

  • یا الله لطفت بی دریغه...نا شکری نمیکنم اما ازت خواهش میکنم دستم بگیر ب راهی ک درسته منو ببر
  • کمکم کن

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 211 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 14:10

خدایا راهنماییم کن

همین الان تکلیفم معین شه...

هرچی صلاحه پیش بیاد

بگیر از من هر انچه تو را از من میگیرد

یا الله یا ارحم الراحمین

ب کدامین راه و جا

چ کار باید کرد

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: سر دوراهی میشینم,سر دوراهی موندم,سر دوراهی,سر دوراهی کدوم مسیرم,سر دوراهی یه قلعه بود,سر دوراهی میشینم دانلود,سر دوراهی ماندن,سر دوراهی قرار گرفتن,بر سر دوراهی بزرگ,سر دوراهي ميشينم, نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 20:19

چ قدر امید خوبهالله کمک کن هیچ امیدی ناامید نشههرچی صلاحه پیش بیاد...س-اح جواب نداد و من منتظرم شاید ک مشکلم حل شهو نمیدونم حتی صلاح چی هست... ک حل شه یا نه.. اما دلم میخواد ک حل شه...به راحتی...بی هیچ عقوبتی...یا اللهتوکلت...با این ک لایق نیستم و معتقدم که نیستم اما تو رحمن الرحيم و معتقدم که هستی، ب رحمانیتت قسمت میدم کمکم کن...هوای زهرا رو هم داشته باشخدایا...دوست دارم درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: از ته قلبم دوست دارم,از ته قلبم دوستت دارم,از ته قلب دوستت دارم, نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 20:19

خدایا امید هیچ کس نا امید نکن

حرفامو از قلبم بخون...

میدونم این همه در بسته ناشی از چیه

یا الله ب حق بزرگیت...ب حق الرحمانیتت دستم بگیر

یا الله

دلم گرفته ای دوست

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 20:19

و من در اوج تنهاییم....

4.ابان

درد و دل پنهانی...

ما را در سایت درد و دل پنهانی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 20:19

صفحه بندی